Sabtu, 22 April 2017

Katalog Sophie Martin Mei 2017

Katalog Sophie Martin Mei 2017 - Langkah Farah Quinn adalah sama dengan Fitri Aulia. Ini terkenal dan blogger bekerjasama dengan Sophie Paris dalam fesyen. Aulia Fitri dengan Sophie Paris mencipta pelbagai koleksi fesyen seperti beg, tudung, dan pakaian. Semua yang mempunyai keunikannya yang tersendiri, tetapi koleksi tulang belakang mereka adalah Fidelle beg dan Sella Scarf.


Fidelle beg adalah beg dengan dua fungsi iaitu sebagai anduh dan tote beg. reka bentuk yang berfungsi menjadikan Fidelle beg sesuai untuk Katalog Sophie Martin Mei 2017 aktiviti harian. Anda tidak perlu takut gaya sehari-hari menjadi membosankan kerana beg ini mempunyai reka bentuk yang menarik. Penggabungan warna merah jambu, biru, dan creame boleh membuat penampilan yang berseri.


Sama seperti beg Fidelle, Sella selendang juga berguna dalam kehidupan harian anda. Ini selendang lembut dibuat adalah mudah untuk bergabung dengan mana-mana gaya. Anda boleh Katalog Sophie Martin Mei 2017 membalut di sekitar leher, meletakkan ia sebagai aksesori beg memakainya untuk tudung. warna kelabu adalah neutral supaya mudah digabungkan dengan warna lain. Kerjasama Farah Quinn dan Fitri Aulia dengan Sophie Paris adalah agak menarik. Kehadiran mereka dijangka menambah nuansa baru di sebelah gaya hidup.


Source : http://www.arkan.id/2017/04/katalog-sophie-martin.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar