Jumat, 07 April 2017

Cara Hard Reset Asiafone AF16

Cara Hard Reset Asiafone AF16 - Pertama, mari kita mengkaji semula seksyen skrin, Asiafone AF16 mempunyai skrin 4-inci dengan WVGA resolusi 480 x 800 piksel, dan ketumpatan mencapai 213 paparan ppi. Tetapi malangnya, skrin telefon itu masih tidak dilengkapi dengan panel IPS (In-Plane Switching) dan skrin lapisan hardglass perlindungan. Jadi, anda perlu menggunakan anti-calar atau pengawal skrin untuk mengelakkan calar pada skrin.


Dalam sistem dapur taji, Cara Hard Reset Asiafone AF16 dilengkapi dengan Dual Core CPU 1.2 GHz Cortex A-7 dan disokong oleh 256 MB RAM berkapasias berguna untuk menyokong semua prestasi mudah alih yang Asiafone. Walau bagaimanapun, ia masih tidak diketahui dengan pasti jenis CPU atau chipset dan GPU apa penggunaan telefon ini. CPU mungkin atau chipset yang digunakan adalah MediaTek dan GPU yang digunakan adalah Mali.


Tambahan pula, pada sambungan, HP AF16 Asiafone Murah 3G Android Kitkat Bluetooth dan microUSB mempunyai ciri-ciri yang boleh anda Cara Hard Reset Asiafone AF16 gunakan untuk menghantar pelbagai jenis fail seperti imej, audio, dan video. Walaupun pada rangkaian, telefon disediakan dengan rangkaian Internet 3G / HSDPA dan Wifi serta ciri-ciri yang boleh anda gunakan untuk menangkap isyarat Wifi (Wifi Direct) atau mengedarkan isyarat Wifi (Wifi Hotspot).


Cara selengkapnya : http://www.flashing-android.com/2017/04/cara-hard-reset-asiafone-af16-lupa-pola.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar