Selasa, 28 Februari 2017

Promo Tupperware Maret 2017

Promo Tupperware Maret 2017 - peralatan dapur plastik menamakan melabelkan Tupperware semakin popular. Bagaimana tidak, produk isi rumah dari Amerika Syarikat tidak hanya direka dengan pembungkusan yang menarik, tetapi juga membuat yang terbaik bahan-bahan berkualiti plastik dan tidak mengandungi bahan kimia toksik.


Unit Manager Promo Tupperware Maret 2017 PT Maha Rani Kingdom Bontang, Meliyana diterangkan beberapa kelebihan produk yang memenuhi standard dari beberapa badan dunia seperti FDA (Food and Drug Administration) Amerika, Keselamatan Makanan Eropah Authority (Eropah), Suruhanjaya Keselamatan Makanan Jepun ( Jepun) adalah.


"Of Tupperware diperbuat daripada bahan berkualiti. Terdapat jaminan sepanjang hayat. Ini bermakna Promo Tupperware Maret 2017 akan menggantikan produk yang cacat dalam penggunaan biasa. Kemudian kedap udara dan kedap air," jelas beliau, ditemui di Tupperware gerai yang mengambil bahagian dalam Bontang Street Festival Makanan (BSFF) dalam meraikan Simpan Bontang 2.


Selengkapnya : http://www.arkan.id/2017/02/katalog-promo-tupperware/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar