Selasa, 03 Januari 2017

Promo Superindo Weekday

Promo Superindo Weekday - Produk penjimatan yang boleh diperolehi lebih berjimat minggu ini, antara lain Kapal Api Kopi Special Mix 1200 lebih berjimat, menghabiskan sekurang-kurangnya 100 ribu boleh membeli Lee beras super wangi pandan 5 kilogram menjimatkan sehingga Rp33 ribu, menjimatkan Rp1,100 untuk membeli susu Indomilk 375 gram pekat gula putih. Terdapat juga item suri rumah kegemaran iaitu minyak masak dari Rose Brand 2000 ml sahaja Rp19.900 dan Sweety Lampin Bayi Gold sahaja Rp67.490 ribu Rp107 harga biasa.

Untuk Radar, Rinda dimasukkan ke ramadan tiada program khusus. Ia masih digunakan promo berjalan pada hari biasa. Produk ini adalah hampir sama dalam setiap tempoh, perbezaan di antara jenama dan itemnya. Pengguna Promo Superindo Weekday masih boleh mendapatkan tambang rendah keperluan asas pelbagai jenama, termasuk produk segar (sayur-sayuran, buah-buahan, ikan dan daging). "Jika tempoh masa yang panjang, kita biasanya mengehadkan pembelian maksimum, terutamanya bagi produk daripada pilihan," akuinya.

Pada masa kini, melawat Superindo Grage City Mall mula meningkat. Rinda berkata, ia mungkin akan dipengaruhi oleh beberapa faktor. Pertama, syarikat-syarikat yang telah menyediakan Elaun (THR), Promo Superindo Weekday begitu ramai yang secara langsung menggunakannya untuk membeli-belah dan juga permulaan cuti sekolah. Tambah beliau, untuk keperluan untuk menyediakan bungkusan bungkusan Superindo mula 150,000 dan ke atas. Tempahan besar boleh menyesuaikan kandungan atas permintaan. "Kami juga menjual kotak khas untuk bungkusan hanya Rp 5000, jadi ia boleh berkotak sendiri.

Sumber : http://www.promojsm.com/2017/01/promo-superindo-weekday-terbaru.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar