Kamis, 04 Juni 2015

Hotel Murah di Singapore Dekat MRT

Cadangan pertama Hotel Murah di Singapore Dekat MRT, iaitu MRT Chinatown adalah Adler Luxury Hotel. Hotel bintang 2 ini beralamat di 259 South Bridge Road, Tiong Bahru. Walaupun hotel bintang 2, namun hotel yang satu ini sangat sesuai bagi anda yang travelling on budget, terlebih jika anda hanya mengembara sendirian.

Hotel ini sendiri terletak di Chinatown, berhampiran dengan Chinatown Heritage Centre (0.2 km), Chinatown Complex (0.2 km), Maxwell Road Hawker Centre (0.2 km), Hotel Murah di Singapore Dekat MRT Chinatown yang hanya berjarak 0.3 km atau 4 minit berjalan kaki.

Dibina pada tahun 2012, hotel ini menyediakan 38 bilik yang mempunyai reka bentuk seni bina yang unik. Hotel Murah di Singapore Bilik pada bilik dimanfaatkan cekap dan berkesan sebagai mungkin, walaupun masing-masing 'bilik' yang lebih mirip seperti kapsul tidur hanya dipisahkan oleh tirai moden sehingga anda seperti kembali ke asrama kuliah.

Hotel Murah di Singapore Terdapat beberapa kemudahan hotel seperti perkhidmatan dobi, business center, perkhidmatan bilik, perpustakaan, loker, restoran, perkhidmatan pelancongan, lounge, kelab malam, sewa basikal, serta sambungan wifi percuma yang boleh anda nikmati di seluruh kawasan hotel. Untuk menginap di hotel yang inovatif ini, anda perlu mengeluarkan kos mulai dari Rp 731,000 per malam.

Read More at http://www.jasa-review.com/2015/06/hotel-murah-di-singapore-dekat-mrt.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar